Jak prawidłowo przygotować i prowadzić Wizytówkę Google, aby przyciągnąć nowych pacjentów do gabinetu
KURS ONLINE

Cena kursu: 249,99 zł 199,00 zł

Prawdopodobnie najprostszy sposób pozyskiwania nowych pacjentów całkowicie za darmo.
Co robisz, kiedy potrzebujesz skorzystać z usług jakiegokolwiek specjalisty?

Co robisz, kiedy chcesz znaleźć polecanego eksperta w swojej okolicy?

Zastanówmy się nad tym przez moment.
Masz 2 opcje do wyboru:
Wpisanie zapytania
w wyszukiwarkę google, gdzie znajdziesz listę najlepiej ocenianych specjalistów z tematu, który cię interesuje.
Telefon do znajomego
i polecenie.
Dokładnie to samo robi klient, który szuka rozwiązania swojego problemu.
Tu pojawia się pytanie:
Czy ma szansę znaleźć właśnie Ciebie i Twoje usługi?

Żeby tak się stało, musisz poznać i zastosować wiedzę,
o której często zupełnie się zapomina albo traktuje
“po macoszemu”, a która jest najprostszym i całkowicie darmowym sposobem na pozyskiwanie nowego klienta / pacjenta, który chciałby się z tobą skontaktować telefonicznie.

👉  Właśnie dlatego przygotowaliśmy kurs online
Poznasz świetne narzędzie pozyskania nowych klientów
Proste
Darmowe
Efektywne
Dla kogo jest ten kurs?
Gabinety fizjoterapii, rehabilitacji, masażu
Gabinety naturopatii
Gabinety kosmetyczne, kosmetologiczne
i fryzjerskie
Każdy, kto prowadzi działalność usługową
Szczegółowy program szkolenia + Bonusy
Lekcja 1: Czym jest Wizytówka Google.
Lekcja 2: Jak założyć profil firmowy Wizytówki Google.
Lekcja 3: Wygląd Wizytówki i opis zakładek.
Lekcja 4. Jak uzupełnić profil Wizytówki
Lekcja 5: Jak pozyskiwać opinie od klientów
Lekcja 6: Jak dodawać zdjęcia
Lekcja 7: Jak dodawać wpisy
Lekcja 8: Dlaczego warto dodawać wpisy
Lekcja 9: Jak dodawać usługi
Lekcja 10: Jak dodawać produkty
Lekcja 11: Jak analizować statystyki
Lekcja 12: Strategia działania
Korzyści z uczestnictwa w kursie,
czyli jak kurs pomoże ci w biznesie
pozyskasz nowych klientów/pacjentów
zwiększysz widoczność swojego gabinetu na lokalnym rynku
ułatwisz klientom dojazd do firmy.
dowiesz się, jak wygląda ścieżka decyzyjna twojego pacjenta / klienta
założona i odpowiednio prowadzona wizytówka Googla to obowiązkowy obszar dla skutecznego działania każdej firmy
jeśli nie masz swojej strony www, witryna Googla jest narzędziem, które jest zupełnie darmowe - kosztuje cię 0,00 złotych!
uzyskasz dostęp do dużej liczby klientów, którzy sami będą cię znajdować w sieci
otrzymasz proste rozwiązanie, którego prowadzenie nie zajmuje dużo czasu na co dzień, a przynosi wymierne efekty
jeśli dopiero rozpoczynasz swoją działalność, możesz pozyskiwać klientów całkowicie za darmo, nie inwestując żadnych środków finansowych.
prawidłowo i systematycznie prowadzona wizytówka Googla pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję w wynikach wyszukiwania.

zyskasz możliwość monitorowania ruchu telefonicznego i na miejscu w gabinecie, dzięki czemu z czasem będziesz wiedział, jakie dodatkowe narzędzia zastosować w pozyskiwaniu i utrzymaniu pacjentów.

Dlaczego mam się uczyć od naszego eksperta
  • Ekspert marketingu w mediach społecznościowych
  • Studiowała “Media społecznościowe w zarządzaniu” na Uniwersytecie Jagiellońskim
  • Pomaga klientom głównie z branż: medycznych, beauty, wellness, fizjoterapeutycznych, rehabilitacyjnych, fitness w kreowaniu marki
    w mediach społecznościowych
  • Uczy jak skutecznie budować relację i w jaki sposób komunikować się z klientami za pośrednictwem narzędzi internetowych
  • Przeprowadziła kampanie marketingowe dla kilkudziesięciu firm
  • Prowadzi szkolenia z zakresu: Facebooka, Instagrama i narzędzi Googla
  • W swojej pracy kieruje się przede wszystkimi prostymi rozwiązaniami, których celem jest pozyskiwanie klientów dla firm, z którymi współpracuje

Beata Fąfara
Sprawdź, co mówią inni
Klaudia Porka, Gabinet Fizjoterapii - Rehabilitacja
"Konkretny kurs, z którego dowiedziałam się jak poprawić widoczność wizytówki mojego gabinetu. Bez zbędnego omawiania tematu, od razu dostałam gotowe rozwiązania. Zrozumiałam też w jaki sposób pacjenci do mnie trafiają. Wdrożyłam wszystkie wskazówki i w krótkim czasie zauważyłam pierwsze rezultaty".
Żaneta Kalecińska, Salveo Profesjonalna Regeneracja Sportowa
"Nie zdawałam sobie sprawy
z potencjału wizytówki google przed rozpoczęciem tego kursu. Brakowało mi czasu, aby samodzielnie zgłębić ten temat, a w tym szkoleniu otrzymałam gotową instrukcję co robić, żeby więcej pacjentów wykręcało numer do naszego gabinetu".
Krzysztof Krupa, KRUPA-MED
"Wizytówkę mojej działalności stworzyłem wiele lat temu i nigdy nie zastanawiałem się, czy to narzędzie poza logiem, nazwą
i adresem firmy będę mógł wykorzystać w celach marketingowych. Fajne jest też to, że mogę cały czas monitorować ruch w mojej wizytówce i wykorzystać tę wiedzę do dalszych działań".
Product image
Jak prawidłowo przygotować i prowadzić wizytówke google
Rozwiń swój biznes
149,00 zł